Ordre
Under behandling
- Ordre blir kun behandlet og send på virkedager (mandag til fredag med unntak av helligdager)
- Ordre plassert på helligdager eller i helger blir behandlet den påfølgende virkedagen
- Ordre sendt med standardfrakt blir behandlet og sendt innen 1–2 virkedager.
Autorisasjon
Alle kjøp må autoriseres av banken før videre behandling. Kun autoriserte kjøp vil bli behandlet og sendt.
Reservasjoner på konto
Når du betaler for en ordre med kredittkort eller debetkort vil to transaksjoner bli belastet kontoen din.
- Banken som har utstedt kortet vil reservere penger på kontoen tilsvarende beløpet du har bestilt varer for når ordren blir autorisert. Denne handlingen reserverer kun penger før de blir trukket fra kontoen.
- Du vil deretter bli trukket det beløpet du har bestilt varer for. Beløpet som faktisk blir trukket kan avvike fra det reserverte beløpet hvis ordren blir endret eller annullert før sending.
Hvis en ordre blir annullert vil det reserverte beløpet bli slettet av banken. For mer informasjon om sletting av reserverte beløp må du ta kontakt med kortutsteder. Siden denne prosessen varierer fra bank til bank, kan vi dessverre ikke hjelpe med sletting av reserverte beløp.
Regler for maksimalt kjøp
Vi har en kjøpsgrense på maksimalt 8 av samme produkt og maksimalt 14 produkter totalt. Vennligst fjern varer fra handlekurven. Hvis du har spørsmål, kontakt kundeservice på +4737715642.
Ordrestatus
Sjekk statusen på din seneste ordre på esteelauder.no. Klikk på OrdreStatus og logg inn på kontoen din for å se status på ordrene dine.
For å spore via fraktselskapets nettside klikker du på sporingsnummeret ved siden av ordren for å se leveringsstatus for ordren.
* Vennligst merk: Vennligst merk at enkelte fraktselskaper ikke har sporingsinformasjon tilgjengelig før 24 timer etter at ordren er sendt.
Annullering av ordre
Hvis du ønsker å kansellere en nettbestilling etter at den er lagt inn, vennligst kontakt oss på telefon på +4737715642 innen én time etter plassering.Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Når en ordre er behandlet kan den dessverre ikke endres eller annulleres.
Av og til kan det forekomme at ordre eller deler av ordre blir annullert av ulike grunner. Disse grunnene kan inkludere:
- Vare(r) ikke tilgjengelig
- Problemer med å behandle betalingsinformasjonen.
- Kan ikke sende til oppgitt adresse
- Det ble plassert to like ordre
- Etter kundens ønske
- Kjøpsgrensen er overskredet
Hvis ordren din blir annullert vil du motta en e-post fra oss med informasjon om dette. Du vil ikke bli belastet for annullerte varer. Hvis du har spørsmål om en kansellert bestilling, vennligst kontakt vår onlinetjeneste
Finne en pakke
Hvis sporingsinformasjonen for pakken din bekrefter levering og du kan ikke finne den leverte pakken:
Se etter meldinger om forsøk på levering
Kontakt fraktselskapet